myBziks
Ինտերնետում թափառելիս հանդիպեցի 10 հետաքրքիր փաստի ալերգիայի մասին հենց այս կայքում :)... 
ահա մի քանի ալերգիաների տեսակներ````

  1. Ալերգիա սեփական երեխայից-.. չէ սա պատկերավոր արտահայտություն չի ցավոք, հանդիպում է իրականում և նկատվում է հղիության առաջին ամիսներին կամ ծննդաբերությունից հետո..խեղճ անմեղ երեխա...
  2. Ալերգիկ ջրիցaquagenic urticaria.. պատկերացնում եք ինչ ահավոր կլինի ամբողջ կյանքում չլողալ, վաննայում չrelaxվել կամ ամենաահավորը` չլողանալ...դե ավելի լավա տանից դուրս չգալ ընդհանրապեսսս
  3. Ալերգիկ սեքսի նկատմամբ ... ես չեմ ծավալվի, մանրամասն կարդացեք ԱՅՍՏԵՂ  :Ճ
  4. Ալերգիկ արևի նկատմամբ` solar urticaria.. սա շատ ծանր ալերգիա է, որի դեպքում մաշկը արևի լույսից ստանում է մահացու  այրվածքներ...առանց "զագառ"ի տխուրա...
  5. Ալերգիկ համբուրվելու նկատմամբ - էլի շատ տխուր ալերգիա...ախր առանց դրա էլ ոնց կլինի??..:Ճ
  6. Ալերգիկ փայտի նկատմամբ - պատկերացրեք մի մարդու, ով ստիպված է իր տան ողջ կահույքը մետաղից պատվիրել...մի տեսակ ռոբոտատուն կստացվի չէ?
  7. Ալերգիկ ժամանակակից տեխնիկայի նկատմամբ - համակարգիչ, հեռախոս, մեքենաներ, հեռուստացույց... խեղճ մարդ բա ոնց ես ապրելու?...
Բայց ես ամենը կարդալուց հետո ես հասկացա ինչքաաաան բախտավոր եմ ես իմ "որոշ փոշոտվող ծառերից" ալերգիայով...դե փռշտոցա, բանա...կանցնի...  մմմմուաաահ իմ համեստ ալերգիային:ՃՃՃ
իսկ դուք ինչից ալերգիա ունեք??
0 Responses

Post a Comment